Вхід на сайт

Меню сайту

Пошук

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 193

Наші нагороди

Сайт посів 3 місце 2014р на конкурсі сайтів навчальних закладів м.Шепетівки

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

   Робота зі зверненнями громадян у НВК №3 проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року № 109/2008, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності.

   Організація роботи по своєчасному та об'єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків у роботі НВК №3.

   В НВК №3 запроваджена журнальна форма реєстрації пропозицій,  заяв і скарг, особистого прийому громадян.

   Обов'язки за ведення реєстрації вхідної та вихідної документації, поштове відправлення відповідей на звернення громадян, що надійшли до НВК №3 покладені на секретаря Власюк С.В., за дотриманням термінів їх розгляду та надання відповідей - на директора школи Бабак Л.В.

   Ведуться журнали реєстрації особистого прийому громадян та реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Письмові пропозиції, заяви і скарги громадян, що надходять до НВК №3, реєструються в день їх надходження.

   За 2017 рік на особистий прийом до директора НВК №3 звернулося 128 осіб (на 72 звернення біоьше порівняно з минулим роком), з них – 22 звернення щодо працевлаштування, 13 – стосувалися переведення учнів з одного класу в інший, 34 – про вибуття учнів з Шепетівського НВК №3 до іншого навчального закладу; 26 – про влаштування учнів до НВК №3; 4 – про проходження навчальної практики; 13 – щодо тимчасового вибуття учнів з навчального закладу, у зв’язку з поїздкою на санаторно-курортне лікування; 5- з інших питань; 2- щодо згоди на обробку персональних даних; 1 – щодо можливості учня займатися у підготовчій групі по фізичній культурі з помірним фізичним навантаженням; 5- щодо перездачі оцінок на високий рівень, викладання англійської мови та недотримання пропускної системи.

   Крім цього, було прийнято 3 колективні звернення, що стосувалися встановлення вікон у кабінеті історії; вивчення системи оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання.

   Щорічно НВК №3 подає аналітичну інформацію про стан надходження звернень громадян до управління освіти.

   Директором школи Бабак Л.В. відповідно до чинного законодавства затверджено графік особистого прийому громадян, ведуться журнали особистого прийому громадян, реєстрації (обліку) звернень та заяв громадян, затверджено графік особистого прийому громадян. Порушень термінів їх розгляду не зафіксовано.

   Також, за 2017 рік надійшла 1 звернення до управління освіти від Хмельницького обласного контактного центру, стосовно збору коштів на придбання книжок у 5 класі Шепетівського НВК№3 (надійшла 05.09.2017 №5446/УКЦ). У результаті Шепетівським НВК№3 на скаргу була надана відповідь 18.09.2017 №359.

   Усі звернення були розглянуті у встановлені чинним законодавством строки.