Управлінський проект «Педагогічний тріумвірат» Додаток 1. Анкетування |
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ НА КРАЩУ МОДЕЛЬ ШКОЛИ XXІ СТОЛІТТЯ Шепетівський навчально-виховний комплекс №3 у складі "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н.Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою" як загальноосвітній заклад орієнтований на навчання, виховання і розвиток учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей, освітніх потреб і можливостей, особистісних нахилів шляхом створення у ньому адаптивної педагогічної системи та максимально позитивних умов для розумового, інтелектуального, морального, психічного та фізичного розвитку кожної дитини, збереження та зміцнення її здоров’я.
|
Новий етап розвитку й реформування вітчизняної школи поставив перед усіма учасниками навчально-виховного процесу серйозні завдання, що, перш за все, пов’язані з питанням формування, збереження й зміцнення здоров’я підростаючого покоління України та впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній простір.
|
МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК Питання морально-правового розвитку підростаючого покоління завжди були в центрі уваги педагогіки й психології. У наш час завдання морального виховання молодого покоління є особливо актуальним. З кожним роком росте дитяча злочинність. |
Використання інформаційно-комунаційних технологій на уроках трудового навчання Упорядник: Багнюк С.Г. Актуальність дослідження: сучасний етап розвитку середньої загальноосвітньої школи пов’язаний з необхідністю розв’язання проблеми підвищення інтелектуального рівня, пізнавального і творчого потенціалу учнів. Нові інформаційні технології мають величезний діапазон можливостей для вдосконалення навчального процесу і системи освіти в цілому. В цьому плані заслуговує уваги макроконтекст, який передбачає зміни системи освіти, що склалася, відповідно до вимог інформаційного простору, що складається, пропонує для цього засоби рішення шляхом використання нових інформаційних технологій. Мультимедіа є формою організації навчання, в рамках якої плідно реалізуються ідеї інтенсифікації, спрямовані на пошук максимально ефективних методів і засобів навчання, адекватних його цілям і змісту; інтеграції педагогічної науки і практики; цілісності і безперервності педагогічного процесу. Помилки при створенні презентацій на уроках трудового навчання
|
English Reader post-reading tasks Кафедра вчителів англійської мови Шепетівського навчально-виховного комплексу № 3 Книга містить тексти та завдання для читання, які можуть бути використані вчителями-предметниками на уроках англійської мови для розвитку навичок читань учнів 3 -5 класів. Після текстові вправи дають змогу перевірити правильність розуміння прочитаного. |
Пісні для підспівування Рецензент: Володченко Н.І., вчитель вищої категорії, методист. Укладач: Годована І.І., вчитель німецької мови, спеціаліст. Призначається для учнів загальноосвітніх шкіл початкової та середньої ланки. |
Презентації з граматики німецької мови + граматичні вправи+робочі листи Упорядник: І.І. Годована У сучасному суспільстві зростає роль інтернаціонального виховання, а найвища цінність проголошується вільній, освіченій, творчій особистість, готовій до міжособистісного і між культурного співробітництва. І тут предмет "іноземна мова" має більші можливості, ніж інші предмети шкільного циклу. Зараз ,як ніколи ,необхідно, щоб люди володіли іноземними мовами. Вивчення іноземної моив, як відомо, становлять кілька аспектів. Однією з таких аспектів є граматика, має першочергового значення, оскільки з її допомогою відбувається формування умінь усного й письмового спілкування. Це свого роду каркас, у якому базується лексика. Презентації з граматики німецької мови Die Aufgaben zum Thema „Partizip I“ Aufgaben zum Thema „Deklination der Substantive“ Die Aufgaben zum Thema „Partizip II“ Sprechen Erzählen Sie über eure Heimatstadt. Benutzen Sie bitte Satzgefüge! Unterschreibe bitte die Bilder mit den Aktivitäten oben! Wer schreibt den schönsten Quatsch? Ordne die Wörter in sinvoller Reihenfolge! Nummeriere! Schreiben Ergänzen Sie den Text mit dem passende Wort in der richtigen Form. |
Навчально-методичний посібник складено у відповідності до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою для 1-4 класів. Автор: А.Д.Ніколайчук |