Не дивлячись на дистанційне навчання та військовий стан, учнівське самоврядування у житті школи було активним. Дякуючи адміністрації школи, нам вдалося реалізувати усі заплановані заходи. Велика увага у цьому навчальному році, була приділена волонтерській діяльності. Своїми справами показуємо любов до школи та віру у світле мирне майбутнє.
У нелегкий час сьогодення, як голови Ради закладу, хочу зазначити, що колектив Шепетівського навчально-виховного комплексу №3 під керівництвом директора Лілії Бабак реалізував усі заплановані заходи. Першочерговою проблемою і вимогою дня стало облаштування і відкриття сховищ, які забезпечили освітній процес в умовах воєнного стану, що й дало можливість організувати навчання у змішаному режимі. Незважаючи на складні ситуації, директор та адміністрація школи вирішили ряд господарських питань, а саме: встановлення віконних та дверних блоків, облаштування будівлі закладу пожежною сигналізацією, виконання гідроізоляційних робіт навколо будівлі школи, перебудова та створення нових навчальних кабінетів естетичного циклу, озеленення території школи. Педагогічний колектив закладу брав участь у інноваційних заходах, удосконалюючи професійну майстерність. Впродовж року педагоги школи реалізували різноманітні освітні проєкти, але родзинкою стало проведення афілійованої педагогічної (не)конференції міні-EdСamp «Громадянська свідомість - через призму поколінь», що об'єднала однодумців не лише України, а й ряду зарубіжних країн. Педагогічний, учнівський та батьківський колективи постійно надають волонтерську допомогу ЗСУ, підтримуючи наших захисників своїм внеском у наближення Перемоги. Підсумовуючи продуктивну діяльність керівника школи, хочу подякувати Лілії Бабак за любов, активність та небайдужість до своєї справи. Разом до Перемоги, заради цього і працюємо.
Значний внесок у створенні особливої атмосфери добра, душевного комфорту, безпечних умов праці, навчання і відпочинку у закладі належить співпраці адміністрації школи і профспілки. Першочерговим напрямком роботи є виконання умов Колективного договору, бо він є єдиним актом соціального партнерства адміністрації та профкому. Протягом року профком бере участь у роботі атестаційної комісії, створенні належних умов та охорони праці, плануванні заходів з охорони праці; навчанні, атестації та проведенні інструктажу з безпеки життєдіяльності; у контролі за станом охорони праці; обліку тa аналізу випадків травматизму. Також здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов у шкільних приміщеннях та їдальні. Це не просто перелік спільних справ профспілки та адміністрації школи, а клопітка щоденна робота, яка на перший погляд і непомітна, але на ній базується трудовий процес у закладі освіти. Вважаю, що у нашому Шепетівському навчально-виховному комплексі №3 між адміністрацією та трудовим колективом склалися дружні, робочі стосунки. Про це свідчать результати анкетування проведеного соціально-психологічною службою.